سیر تا پیاز بازار یابی شبکه ای

بازاریابی شبکه‌ای (به انگلیسی: Network Marketing) یا بازاریابی چندسطحی (به انگلیسی: Multi-level marketing)، نوعی شیوهٔ فروش است ...

۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

تصاویر مختلف از شرکت های بازاریابی کشور





 مراسم افطاری اعضای تهرانی شرکت بیز سال 94








۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان مجاهدی

سخنان دکتر علی شاه حسینی

دکتر علی شاه حسینی مدرس دانشگاه در حوزه کار آفرینی هستند که سخنان قابل تاملی درباره بازاریابی شبکه مطرح کرده اند.
 لطفا سخنان ایشان را از لینک های زیر دنبال کنید :



برنامه شوق 1

برنامه شوق 2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان مجاهدی

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

نکته در بازاریابی شبکه ای

Vincent J. Kellsey که مؤسس شرکت معتبر Direct Selling Women’s Alliance در زمینه فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای است، رعایت 7 نکته زیر را برای بازاریابان شبکه ای لازم می داند.

بازاریابی شبکه ای
به احتمال قوی در ذهن شما هم همان تصویر کلیشه ای ثابت از بازاریابی شبکه ای هک شده است. تصویر زنان خانه داری که در حال درست کردن ساندویچ خانگی سعی دارند شما را به هر قیمتی شده قانع کنند که به یک کرم نرم کننده منحصر بفرد نیاز دارید و باید آن را بخرید و یا مرد شیک پوشی که با صرف انرژی زیاد قصد دارد به شما بقبولاند که چقدر راحت اگر خودتان، دوستان تان و دوستانِ دوستان تان به او در فروش ویتامین کمک کنید، میلیاردر خواهید شد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان مجاهدی

از کجا شروع کنم ؟

همانطور که از هویت بازاریابی شبکه ای پیداست ، این شغل مزایای بسیاری نسبت شغل های دیگر سنتی دارد ، این مزایا عبارتند از :

  • سرمایه اندک
  • ریسک اندک
  • آزادی زمانی
  • آزادی مکانی
  • پتانسیل بالای درآمدی
  • تقویت تولید - فروش و اشتغال در کشور
  • توزیع ثروت در کشور
  • بهره وری خوب مالیات
  • حمایت تیمی برای پیشرفت شما
  • توزیع محصولات با کیفیت در کشور
  • استفاده از اهرم ( عدم نیاز به استخدام کارمند برای انجام کارها و دستیابی به درآمد بالا )
  • مزایای خرید اینترنتی ( کاهش آلودگی و صرفه جویی در وقت )




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان مجاهدی

آمار بازاریابی شبکه ای در ایران ( سال 93 )

آمار مرتبط با فعالیت  شرکت بازاریابی شبکه ای فعال در ایران با همکاری گروه کارشناسی ام ال ام بوک ، واحد بازرسی و نظارت و همچنین واحد آمار هم اکنون تهیه گردیده است. آمار پیش رو، با توجه به عملکرد و نحوه فعالیت شرکت‌های بازاریابی چند سطحی گردآوری شده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان مجاهدی

کمک رسانی فروشندگان مستقیم شرکت های N.M به ژاپن

در چند سال گذشته جهان تحت تاثیر بلایای طبیعی گوناگونی نظیر طوفان های کاترینا در خلیج مکزیک، سونامی سال ۲۰۰۴ که سریلانکا، تایلند و اندونزی را ویران کرد تا زمین لرزه های هائیتی، چین و شیلی قرار گرفته است. در هر زمان شرکت های فروش مستقیم از اولین ها در پاسخ به این وقایع و فراهم کردن تدارکات و پول بوده اند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان مجاهدی

دلایل پیوستن افراد به بازاریابی شبکه ای

بازار یابی شبکه ای نیز مانند هر حرفه دیگر میتواند افراد شرور و کلاهبردار را در خود جای دهد و مانند هر کسب و کار دیگرمنجر به ورشکستگی و یا موفقیت شود.در طی ۶۰ سال گذشته از ایجاد این حرفه به شکل امروزی شرکت های بسیاری با این شیوه ی توزیع کالا تاسیس شده اند.شمار زیادی فعالیت خود را در طی ۲-۳ سال اول متوقف کرده اند وشمار زیادی هم بعد از گذشت سال ها به فعالیت خود ادامه داده اند. تجربه و آمار و ارقام نشان داده است که بعد از ورود بازاریابی شبکه ای به هر کشور شمار زیادی از اقشار مختلف جامعه با سطح تحصیلات گوناگون به این حرفه روی آورده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان مجاهدی

رابطه بازاریابی شبکه ای با اشتغال

آیا تمامی افراد ثبت نام شده در بازاریابی شبکه ای شاغل محسوب می شوند؟ شیوه مفید فعالیت در بازاریابی شبکه ای نیازمند چه مقدار تخصیص وقت است؟

در رابطه با ارائه آمار و ارقام در هر پدیده ای ابتدا باید مواردی را تعریف نمود. در مقاله پیش ­رو سعی شده است رابطه بازاریابی شبکه ای با اشتغال بررسی گردد.

تعاریف مربوط به اشتغال وبیکاری به ترتیب درپاراگراف ۹(در ۹بند) و پاراگراف ۱۰ (در۶ بند) ازگزارش سیزدهمین کنفرانس سازمان بین المللی کار به صورت خلاصه  در ذیل آمده است:

شاغل کسی است که دریک دوره کوتاه، حتی یک هفته ای یا یک­ روزه دریکی ازاین دوگروه قرارگیرد: Self Empeloyement (خود اشتغال ها) یا Paid Employement (مزد اشتغال ها).

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان مجاهدی

100 شرکت برتر دنیا در سال 2015

اوایل آوریل هر سال مجله DSN با برگزاری گردهمایی میان مدیران شرکتهای برتر اقدام به ارائه لیست ۱۰۰ شرکت برتر سال (مطابق با میزان فروش در سال گذشته) می کند و این فهرست را در ماه ژوئن هر سال به طور رسمی با ارائه جزئیات در ویژه نامه ای انتشار می دهد.

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که با اینکه هنوز آمار کلی فروش در سال ۲۰۱۴ ارائه نشده است اما در میان ۱۰۰ شرکت برتر میزان فروش با رشد ۹٫۷ درصدی از ۷۲٫۳ میلیارد دلار به ۸۱٫۸ میلیارد دلار رسیده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان مجاهدی

آیا بازاریابی شبکه ای قانونی است؟

در حال حاضر، قوانین و مقررات فعالیت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در اکثر کشورها معین شده‌اند؛ ولی هیچ ارگان مشخصی وجود ندارد که مشخص کند یک کمپانی خاص هرمی یا شبکه ایِ قانونی است. اما در ایران، قانونی یا غیر قانونی بودن یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای را وزارت صنعت، معدن و تجارت مشخص می‌کند.

 

 


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان مجاهدی